Nexus 7

vragen ivm tablets kan je hier stellen
Plaats reactie
Maarten-Jan
Berichten: 17
Lid geworden op: 04-05-2012 09:27

Nexus 7

Bericht door Maarten-Jan » 05-07-2012 10:05

Google heeft een tijdje geleden de Nexus 7 Tablet geïntroduceerd. Daar ik weet dat er verschillende mensen geïnteresseerd kunnen zijn in een "budget" tablet. Lijkt het me handig om deze even voor te stellen.

"uitgebreid verslag"

Het toestel is snel, goed beeldscherm en is een Nexus toestel dus je hebt altijd de laatste updates. Maar heeft ook wat nadelen (die voor de een zwaarder zullen wegen dan de ander)

Geen camera achter (heb je echt een camera achter nodig om foto's te maken met een tablet?) (voor is er wel een camera voorzien om te kunnen beeld bellen)
Geen 3g
Weinig opslag mogelijkheden: google gokt op de cloud en met 8/16gb zal de grotere gebruiker zeker voor de cloud of netwerk opslag thuis moeten kiezen.
Niet alle opties zijn beschikbaar. Helaas zijn een aantal services niet beschikbaar buiten de US ze zijn er mee bezig maar helaas werkt ons patent auteur blablabla zo onmogelijk dat ze hier nog niet de nodige contracten hebben om deze services uit te rollen.

Grootste probleem: Hij is nog niet beschikbaar en prijzen zijn nog niet bekend. Maar ik denk dat voor de twijfelaars dit 7inch tablet zeker het wachten waard is. Hopelijk zullen we komende maand meer details ontvangen wanneer ik naar de winkel kan rennen.

Plaats reactie