Mijn lijstje van apps

Ken je leuke Apps voor Android? Deel ze hier!
Plaats reactie
Maarten-Jan
Berichten: 17
Lid geworden op: 04-05-2012 09:27

Mijn lijstje van apps

Bericht door Maarten-Jan » 07-05-2012 14:33

Om het forum een zetje te geven. Hierbij het lijstje dat ik minstens wekelijks gebruik op mijn android smartphone

* Cursieve tekst betekend dat je telefoon "geroot" moet zijn en is dus niet op elke telefoon beschikbaar!

Adfree
Kan je gebruiken om een hoop reclame te laten verdwijnen

Appie van Albert heijn
Nu de AH ook in Antwerpen te vinden is. Super handig om je boodschappen bij te houden (en de koopjes te vinden)
Chrome beta
Volgens mij een betere webbrowser dan de standaard met verschillende synchronisatie opties
Google Drive
Het oude google documents om realtime te kunnen samenwerken of je documents online in de cloud te zetten
Google reader
Voor mij van levensbelang: Hiermee hou ik mezelf op de hoogte over alles wat er op internet te vinden is. Is een online RSS reader om nieuwe ontwikkelingen makkelijker te kunnen volgen
Kbc Mobile Banking
Even snel geld overmaken naar de overheid (of wie dan ook)
Mijn Velo
Voor de Velo gebruikers. Zie waar er een station is om snel een fiets te pakken of terug te brengen met realtime info of er fietsen of ruimte beschikbaar is
Mobile Vikings
Als gebruiker van Mobile Vikings kijk ik graag wat mijn bel te goed is en of ik nog kan internetten. Deze app geeft je snel en makkelijk toegang tot deze gegevens.
Mx Player
Goede movie player voor alles wat de standaard app weigert af te spelen
Rom manager
Ik ben een fervent rom flasher (nieuwe besturingssoftware op je telefoon zetten) en deze betaalde app zorgt voor wat gemak in deze wereld
Root Explorer
Verkenner die zelf in de root van uw telefoon kan werken

Shine Runner
Leuk spelletje (betaald) waar je moet racen in simpel bootje. Verveeld wel snel dus weet niet of het waard is om er voor te betalen
Skype
Lekker goedkoop naar mijn vrienden bellen.
Sms Backup+
Backup al je sms en bel gegevens makkelijk met Gmail
Titanium Backup
Als je net als ik vaak "flashed" is dit een musthave om alles te kunnen terug zetten na het flashen van nieuwe software.

Whatsapp
gratis smsen en foto's rondsturen naar mensen die dit programma ook gebruiken
Wordpress
Om mijn fora en websites makkelijk te kunnen beheren of realtime nieuws op deze sites te kunnen zetten.
Yelo Tv
Om mijn Telenetrecorder te kunnen bedienen van waar dan ook in de wereld. Kan vanuit de trein de films opnemen die ik wil!

stijnmatthe
Beheerder
Berichten: 161
Lid geworden op: 05-04-2012 13:59

Bericht door stijnmatthe » 07-05-2012 14:43

een leuk lijstje. Enkele van die apps zijn herkenbaar :-)

Die mobile vikings app is blijkbaar iets dat enkel beschikbaar is voor Android. Kan het in de Appstore niet terugvinden :?
KISS: keep it simple and stupid

Maarten-Jan
Berichten: 17
Lid geworden op: 04-05-2012 09:27

Bericht door Maarten-Jan » 08-05-2012 14:02

stijnmatthe schreef:een leuk lijstje. Enkele van die apps zijn herkenbaar :-)

Die mobile vikings app is blijkbaar iets dat enkel beschikbaar is voor Android. Kan het in de Appstore niet terugvinden :?
My Viking ;)

stijnmatthe
Beheerder
Berichten: 161
Lid geworden op: 05-04-2012 13:59

Bericht door stijnmatthe » 09-05-2012 08:12

Maarten-Jan schreef:
stijnmatthe schreef:een leuk lijstje. Enkele van die apps zijn herkenbaar :-)

Die mobile vikings app is blijkbaar iets dat enkel beschikbaar is voor Android. Kan het in de Appstore niet terugvinden :?
My Viking ;)
CHECK! :D

Bedankt Maarten!
KISS: keep it simple and stupid

Plaats reactie